Loeb v polovině závodu v čele Silk Way Rally

Zatímco Silk Way Rally dospěla do své poloviny a Peugeot DKR Maxi při svém prvním soutěžním nasazení potvrdil očekávání techniků Peugeotu Sportu. Po celý první týden Silk Way Rally, totiž se Sébastienem Loebem za volantem, dominoval této náročné soutěži.

Loeb je jediný jezdec týmu Peugeot Sport, který dostal k dispozici poslední evoluci závodního speciálu. Sbírá tak cenné údaje pro vývoj vozu, který ale již nyní ukazuje své kvality. Pro Rallye Dakar jej budou mít všichni jezdci týmu – ti nyní na Silk Way Rally startují se specifikací známou z předchozího „dakaru“.

Zatím poslední odjetá etapa v Číně zahrnovala 250,37 km měřeného testu, který byl součástí 436,34 km dlouhé jízdy z Karamaje napříč nerovným terénem. Pro závodníky to byl všestranný test jejich schopností.

[the_ad_group id=“21″]

Jeho součástí se stalo překonávání jak malých písečných dun, tak hrbolatých štěrkových cest. Z těch se závodní Peugeoty DKR vynořily na prvním, druhém a čtvrtém místě a potvrdily tak svou dominanci v kategorii automobilů.

V čele průběžného pořadí zůstává Loeb s náskokem 1 hodina, 8 minut a 41 sekund na druhého Desprese, který jede s Peugeotem DKR ve specifikaci, v jaké se účastnil poslední Rallye Dakar. Třetí je zatím Američan Mezies s Mini.

Pořadí kamionů bylo v osmé etapě následující: Sotnikov, Shibalov, Kolomý. Kamazy tak stále mají v zádech rychlou Tatru Phoenix s Martinem Kolomým za volantem, jemuž patří průběžná třetí příčka v soutěži – za vedoucím Sotnikovem a jeho týmovým kolegou Mardeevem.

Mohlo by vás zajímat

WRC ohlédnutí za Polskem
WRC ohlédnutí za Polskem
Peugeot Total Rally Cup na Rally Bohemia
Peugeot Total Rally Cup na Rally Bohemia
Rekordní drift s Toyotou GT86
Rekordní drift s Toyotou GT86