Seat Leon Cup Racer pro sezonu 2016
Pohárový automobil značky Seat prošel úpravami, které vedou k jeho celkově lepší výkonnosti. Navíc se nově dodává i v provedení pro stále populárnější okruhovou sérii TCR.
Verze pro šampionát TCR a vytrvalostní závody dostala sekvenční šestistupňovou převodovku Sadev. Ta zde nahrazuje původní převodovku DSG, kterou je vůz vybavován pro značkový pohár Seat Leon EuroCup. Převodovka Sadev je ovládána pádly u volantu, což umožňuje opravdu rychlou změnu převodových stupňů. Automobil vycházející ze sériového vozu se tak více přiblížil špičkovým závodním speciálům.
Cena této varianty je však podstatně vyšší, než je tomu v případě pohárového provedení s převodovkou DSG. V případě obou verzí pak Seat Sport zapracoval na aerodynamice a zlepšení přítlaku, díky čemuž je vůz schopen dosahovat vyšších rychlostí jak na rovinkách, tak v zatáčkách.
[the_ad_group id=“21″]
Změn doznaly také další prvky vozidla, jako jsou chladicí systém a výfukový systém, novinkou jsou také tlumiče pérování s možností většího nastavení. Pro vytrvalostní závody pak nechybí nádrž o objemu 100 litrů.
Více si o inovovaném Seatu Leon Cup Racer s výkonem 330 koní řekneme v příštím čísle PDF magazínu Racing Life, který se už chystá.