Čtyři kruhy a tři pruhy

Budoucí tým značky Audi ve Formuli 1 a adidas oznamují víceleté partnerství, na jehož základě se německý výrobce sportovních oděvů a obuvi stane oficiálním dodavatelem oděvů pro členy týmu. Před zahájením sezony 2026 bude představena kolekce, jež má kombinovat stylově vytříbený design se špičkovou technologií.

V rámci partnerství bude adidas s budoucím týmem Audi F1 úzce spolupracovat na vývoji rozsáhlé kolekce výkonného vybavení, na míru střiženého specifickým požadavkům pro jezdce, mechaniky, inženýry a další členy týmu na závodním okruhu. Společným cílem jsou funkční produkty, které budou tým nejlepším možným způsobem podporovat při každodenní práci a odvádění nejvyšších výkonů.

Ve sportovní disciplíně, která žije z nepřetržitého pokroku, přinese tato kolekce navíc také nové impulzy kultuře motoristického sportu – formované nejmodernější technologií značky adidas a svěžím, inovativním přístupem k zázemí závodního týmu na závodním okruhu i mimo něj. Nakonec v F1 najdeme i velkého rivala značky adidas, a to značku Puma, která je partnerem týmu Scuderia Ferrari, ale i samotného seriálu Formule 1.

Vzhledem k tomu, že středobodem partnerství týmu Audi F1 a adidas budou fanoušci, využijí jejich nadšení pro motoristický sport od začátku jako hlavní motiv společné spolupráce. Ta má údajně dalece přesahovat pouhý vývoj oděvů. Obě značky spojené kulturou vášně pro sport, inovace a emocionální design uvedou již před prvním závodem na globální trh exkluzivní produktovou řadu oděvů, obuvi a doplňků. Fanoušci tak budou mít s dostatečným předstihem možnost prezentovat svou sounáležitost s týmem.